Moederdagcadeau = verhuisbericht

Verhuizing blog - mamaliefde

Zoals jullie hebben kunnen lezen ben ik drie maanden geleden begonnen op deze blog. In die korte tijd heb ik een aardige verzameling tekst en beeldmateriaal het world wide web op geslingerd. Blij verrast werd ik door de eerste volgers, en later ook de eerste samenwerkingen. Als gastblogger en met bedrijven. Voor mezelf had ik voorgenomen dat als ik de 50 volgers zou halen ik een eigen domeinnaam en host zou overwegen. Een maand geleden was dat zo ver. Na nog heel lang getwijfeld te hebben vond ik dit wel een mooi moederdagcadeau. Een digitale versie van wat we binnen ons gezin doen en meemaken. Mooi voor later. De afgelopen twee weken heb ik me dan ook verdiept in de wereld van de html, plug-ins, css etc. Is weer eens wat anders dan mijn best te doen om interessante maar ook herkenbare blogjes te schrijven. Gelukkig schuilt er diep in mij een beta dus vond ik dat helemaal niet erg.

Graag heet ik jullie welkom op www.mamaliefde.nl. Mochten jullie nog vragen, tips etc. hebben dan zijn die altijd meer dan welkom!.

Tot slot nog een huishoudelijke mededeling; Als het goed is zal bloglovin automatisch overgezet worden, zodat jullie dit kunnen blijven volgen. De volgers per e-mail zullen zich echter opnieuw moeten inschrijven.

6 reacties

  1. Happy Lioness · · Beantwoorden

    Leuk! Ga straks gelijk even kijken.

    Like

  2. Ooh leuk cadeau heb je jezelf gegeven!!

    Like

  3. Mama's Jungle · · Beantwoorden

    jippie! Leuk kadootje! Je hebt inderdaad een hoop digitale woorden het www opgeknald, leuk. Ik lees graag bij je.

    Like

  4. Leuk! Wat een origineel moederdagkado aan jezelf. Gefeliciteerd!

    Like

  5. Leuk om te lezen!

    Like

Natuurlijk altijd leuk hoe jij er over denkt. Laat hier jouw ervaring achter.

